Účinné zastupování zájmů pacienta

Zásady efektivní ochrany práv a zájmů pacientů

Není snadné být zástupcem pacientů a efektivně se zasazovat o jejich práva a potřeby. Zde naleznete několik hlavních zásad, které vám mohou pomoci dosáhnout vašeho cíle.

Mapování zúčastněných osob a řízení zúčastněných osob pro zástupce pacientů

Znalost důležitých zúčastněných osob v systémech zdravotnictví je klíčem k úspěchu. V tomto krátkém videu najdete bližší informace o strukturovaném přístupu k řízení zúčastněných osob ve zdravotnictví

Jak mohou zástupci pacientských organizací vést konstruktivní dialog s autoritami

Zástupci pacientů a skupiny hájící práva pacientů sehrávají stále významnější roli v rozhodovacím procesu vlád, orgánů zdravotní péče a nemocenských pojišťoven v oblasti zdravotní péče. Osoby s rozhodovací pravomocí věnují stále více pozornosti pacientským organizacím a postojům, kterými tyto skupiny přispívají k debatě o zdravotním systému.

Logo Janssen | Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson